niedziela, 22 stycznia 2012

Marcin Gortat, a Mecz Gwiazd NBA 2012

Marcin Gortat w Meczu Gwiazd NBA? Zdziwiłem się kilka dni temu, gdy przeczytałem, że są szanse aby Marcin w nim wystąpił i o wielkiej akcji głosowania kibiców. Szczerze mówiąc ( czy raczej pisząc) nie sądziłem aby były na to realne szanse. I nie pomyliłem się! Na szybko sprawdziłem ostatnie wyniki głosowania i wyszło na to że Marcin zagra w meczu jeżeli stanie się ta akcja tak głośna jak sprzeciw umowie "ACTA". No ale cóż nadszedł taki czas że sam zagłosowałem na pierwsze piątki.
Patrząc na moje głosy pewnie powiecie: fan Byków, kogo on wybrał Allen? Przecież ten sezon nie jest dla niego zbyt dobry?
Tak macie racje ale dlaczego nie? Nie należy mu się? Po prostu uwielbiam jego styl gry i to jaki jest na boisku i ten jego rzut! A i jeszcze to, tak jestem fanem Byków i mam wielką nadzieje na mistrzostwo w tym roku.
Do następnego napisania!

A oto moje głosy:

  • Forward
  • Forward
  • Guard
  • Guard
  • Center
  • Kevin Love
    Minnesota
  • Kevin Durant
    Oklahoma City
  • Russell Westbrook
    Oklahoma City
  • Steve Nash
    Phoenix
  • Marcin Gortat
    Phoenix
  • Forward
  • Forward
  • Guard
  • Guard
  • Center

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz